دانا افزار

صفر تا صد آموزش هودینی

ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش هودینی در یک نگاه : 470 دقیقه آموزش هودینی به زبان فارسی و به صورت پروژه محور از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا انجام پروژه های سه بعدی و جلوه های ویژه پیشرفته

قیمت : 34,800 تومان
افزودن به سبد خرید

 مشخصات کلی

موضوع محصول :   آموزشی گرافیک

کد محصول :         
960803003

وزن محصول :        900 گرم

تولید کننده :     آریا گستر افزار


 شماره شناسنامه اثر:   802330061009

تاریخ صدور:   1396

مرجع صادر کننده :   وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع بسته بندی :     جعبه

تعداد دیسک :     1 حلقه

نوع دیسک :     DVD5

 
 
خرید {{name}}
ویژگی های اصلی مجموعه صفر تا صد آموزش هودینی در یک نگاه :
470 دقیقه آموزش هودینی به زبان فارسی و به صورت پروژه محور از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا انجام پروژه های سه بعدی
و جلوه های ویژه پیشرفته
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید
مطرح گرافیک سه بعدی دنیا – برای اولین بار در ایران
(دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)

شامل دو دوره آموزشی فارسی و پروژه محور :
دوره آموزشی فارسی صفر تا صد و آموزش جامع هودینی
  Houdini Essential Training
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزش Houdini
همراه با نسخه کامل نرم افزار هودینی SideFX Houdini FX v16.0
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و جلوه های ویژه

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی
صفر تا صد آموزش هودینی :

مقدمه
1- خوش آمدگویی
2- چیزهایی که باید بدانید
3- فایل های تمرینی

فصل اول : محیط کاربری
1- ناوبری
2- Viewport ها و حالت های نمایش
3- پنجره ها
4- دسکتاپ ها
5- تنظیمات
6- گزینه های نمایش و Visualizer ها
7- گزینه های انیمیشن Global
8- شیوه های نام گذاری
9- نمای شبکه ای
10- Node Flag ها
11- صفحه گسترده هندسی
12- نمای درختی
13- ابزارهای Shelf

فصل دوم : هندسه
1- شی و محتوای سطح
2- انواع اشکال هندسی
3- مشاهده خصیصه های استاندارد
4- انتخاب
5- Grid‌ و Snapping
6- مدلسازی رایج Box Up
7- Polysplit و Edge Loop ها
8- بریدن و کپی آینه ای
9- Polybevel و Divide
10- منحنی SOP
11- گستردن UV
12- ساخت گروه ها
13- ساخت Attribute ها
14- کپی کردن SOP
15- کپی کردن SOP با خصیصه های Template
16- کپی کردن SOP با Stamping
17- هندسه Packed
18- هندسه با VDB ها
19- VOP SOP
20- زیرشبکه ها
21- Cache کردن هندسه
22- استخراج کردن Alembic
23- وارد کردن Alembic

فصل سوم : انیمیشن
1- فریم های کلیدی
2- ویرایشگر انیمیشن
3- شبکه های CHOP
4- Expression ها در پارامترها
5- نویز و فیلتر
6- کپی کردن کانال های Stamp
7- اجرای کپی کانال های Stamp
8- SOP کانال
9- وارد کردن انیمیشن در CHOP ها
10- Cache کردن داده های انیمیشن

فصل چهارم : رندر کردن
1- دوربین ها
2- Flipbook ها
3- Mplay
4- رندر IPR
5- تنظیمات اولیه Mantra
6- تنظیمات کیفیت Mantra
7- Pass های رندر، AOV
8- Open GL ROP
9- ROP هندسه
10- FBX ROP
11- Alembic ROP

فصل پنجم : سایه زنی
1- اختصاص دادن متریال ها
2- Shader اصولی
3- استفاده از تسکچرها
4- Displacement
5- Shader اختصاصی ساده
6- تنظیمات Subdivision

فصل ششم : نورپردازی
1- انواع نور: نقطه ای و Spot
2- انواع نور: نور دوردست
3- انواع نور: Area
4- انواع نور: محیطی و HDR
5- نورپردازی خورشید و آسمان
6- Light Bank و Light Linking

فصل هفتم : دینامیک ها
1- تنظیمات Rigid Body Dynamics
2- اضافه کردن اشیا به شبیه سازی
3- تغییر نوع شی دینامیک
4- اصول برخورد اشیای هندسی
5- اصلاح شبکه هندسه
6- Node فعال RBD
7- Cache کردن نتایج شبیه سازی
8- اعمال کردن شبیه سازی با کیفیت پایین و هندسه با کیفیت بالا
9- تنظیمات شبیه سازی Wire
10- اصلاح شبیه سازی Wire
11- تغییرشکل اشکال هندسی با Wire ها

فصل هشتم : ذرات
1- ساخت خصیصه Velocity روی اشیا
2- انتشار ذرات از اشیا
3- انتشار ذرات از Attribute ها
4- اصلاح شبیه سازی ذرات
5- Cache کردن ذرات
6- اصلاح رنگ ها بعد از شبیه سازی
7- رندر کردن ذرات

فصل نهم: شبیه سازی های حجمی
1- انتشار دود از یک شی
2- اصلاح شبیه سازی دود
3- Key کردن Node های شبیه سازی مایعات
4- Cache کردن خروجی
5- Pyro Shader

فصل دهم : ترکیب بندی
1- مروری بر رندر صحنه
2- ترکیب بندی لایه ها
3- رندر کردن خروجی

فصل یازدهم : نتیجه گیری
1- گام های بعدی
 
 
خرید {{name}}
 

شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

برچسب ها: